Veelgestelde vragen

Welkom bij onze FAQ-pagina! Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze reünies en andere belangrijke informatie. We begrijpen dat je wellicht vragen hebt over aanmelding, locaties, programma's en meer. Deze pagina is ontworpen om je snel en gemakkelijk de informatie te bieden die je nodig hebt. Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je verder te helpen!

Je kaartje wordt gemaild. Indien je deze niet meer kunt vinden, volg dan deze stappen:

  1. Login op de website. (bij vragen, zie: Hoe kan ik inloggen)

  2. Kijk bij mijn aankopen.

  3. Klik op 'Download kaartje'.

Ja, dit kan. Doorloop de volgende stappen:

  1. Login op de website.

  2. Kijk bij mijn aankopen.

  3. Klik op 'Koop extra producten'.

  4. Rond je bestelling af.

  5. Download je kaart opnieuw.

Ja, dit kan.

  1. Login op de website. (bij vragen, zie: Hoe kan ik inloggen)

  2. Kijk bij mijn aankopen.

  3. Klik op 'Bewerk gegevens'.

Bekijk hiervoor de uitgebreide handleiding via: Open handleiding

Ja, dat kan! Onder de knop 'Registreren met Facebook' kun je gewoon je gegevens invullen. Je hebt alleen een e-mailadres nodig.

We doen ons best om alle mail goed af te leveren. Soms komen we toch helaas in je spam terecht. Kijk dus ook in je 'Ongewenst'-map!

Vlak voor een evenement sluit de online kaartverkoop. Wanneer het evenement is uitverkocht, staat dit duidelijk vermeld op de website. Je kunt dan via Facebook een oproepje plaatsen.

Bij onvoorziene omstandigheden voor de bezoeker waardoor het onmogelijk is te komen, kan de Reüniecommissie tot een maand voor de reünie uit coulance de kaart annuleren en terugbetalen. Hiervoor worden dan wel € 5,95 administratiekosten gerekend.

Bij het kopen van een kaartje kun je met iDEAL of bankoverschrijving betalen. Wanneer je voor bankoverschrijving kiest, krijg je de betaalgegevens te zien. Hiermee kun je betalen.